W tym artykule wyjaśnię, jak skonfigurować witrynę Joomla, aby administratorzy witryn otrzymywali powiadomienia o nowo zarejestrowanych użytkownikach.
REJESTRACJA UŻYTKOWNIKÓW - POWIADOMIENIA MAIL
W pierwszej kolejności należy włączyć możliwość rejestracji użytkowników na Twojej witrynie. Udaje się do panelu administracyjnego i z menu Użytkownicy wybierz Użytkownicy.
Przejdź do Opcji. Pierwsza zakładka Opcje użytkownika.
Rejestruj nowych z oczywistych względów przełączamy na TAK. Przypisujemy grupę, do jakiej mają być włączeni nowi użytkownicy. Standardowo jest to Registered.
Aktywacja kont w przypadku ustawień BRAK i AUTOMATYCZNA <- powiadomienia administratora jest opcjonalne. Jeśli chcesz, aby przychodził mail zaznacz Powiadamiaj administratora - TAK.
Aktywacja nowych konta ustawienie na ADMINISTRATOR - automatycznie będzie wysyłać informacje do aktywacji konta przez administratora.
Po zmianach zapisz i zamknij.
Wróć do użytkowników i odszukaj konta SUPER USERA.
Należy sprawdzić, czy konta mają włączone powiadomienia. Więc edytuj konto klikać na pełną nazwę.
Powiadomienia muszą być na TAK. Przejrzyj konta SUPER USERÓW i sprawdź, czy mają poprawnie skonfigurowane powiadomienie.