Dlaczego?
- Dla wygody
- Prawdopodobnie szybciej
- Bez lania wody i na konkretny temat
- Ponieważ pytasz i masz odpowiedź, a my cenimy Twój czas
Wsparcie techniczne to rozwiązanie problemu plus nauka (niewymagane, opcjonalne) na wybrany temat wybrany przez Ciebie. Masz wątpliwości jak skonfigurować rozszerzenie, zgłoś się po wsparcie techniczne, a zrobimy to razem. Zgłaszasz się do nas z tematem, a my rozwiązujemy go lub przerabiamy go z Tobą i uczymy Cię.
Dogodna godzina dogodny dzień Ty wybierasz.
[su_note style="2"] OFERUJEMY [/su_note]
[su_icon_list_item title="WSPARCIE TECHNICZNE" icon="icon: handshake-o" icon_align="left"]
- Wsparcie techniczne 60 min lub więcej rozliczane co 30 min po 1h
- Dogodny czas i dzień
- Wirtualny pokój na platformie ZOOM (niewymagane, opcjonalne)
- Rozwiązujemy konkretny problem przy okazji się uczymy(opcjonalne)
[/su_icon_list_item]
[su_calltoaction align="right" title="WSPARCIE TECHNICZNE" button_text="Kontakt" button_link="/zapytaj" button_color="#ffffff" button_background="#ff1f1f"]
Opisz w mailu temat wsparcia technicznego.
Cena 60 min - 180 zł
Podane ceny są orientacyjne i są cenami brutto. Wystawiamy faktury VAT zwolnione.
[/su_calltoaction]