Dlaczego?

  • Dla wygody
  • Prawdopodobnie szybciej
  • Bez lania wody i na konkretny temat
  • Ponieważ pytasz i masz odpowiedź, a my cenimy Twój czas

Wsparcie techniczne to rozwiązanie problemu plus nauka (niewymagane, opcjonalne) na wybrany temat wybrany przez Ciebie. Masz wątpliwości jak skonfigurować rozszerzenie, zgłoś się po wsparcie techniczne, a zrobimy to razem. Zgłaszasz się do nas z tematem, a my rozwiązujemy go lub przerabiamy go z Tobą i uczymy Cię.
Dogodna godzina dogodny dzień Ty wybierasz.

OFERUJEMY

WSPARCIE TECHNICZNE

  • Wsparcie techniczne 60 min lub więcej rozliczane co 30 min po 1h
  • Dogodny czas i dzień
  • Wirtualny pokój na platformie ZOOM (niewymagane, opcjonalne)
  • Rozwiązujemy konkretny problem przy okazji się uczymy(opcjonalne)

 

WSPARCIE TECHNICZNE

Opisz w mailu temat wsparcia technicznego.

Cena 60 min - 180 zł 

Podane ceny są orientacyjne i są cenami brutto. Wystawiamy faktury VAT zwolnione.

Kontakt